Minulle on kertynyt myös Bratz -nukkeja, vaikka varsinaisesti keräänkin Mattelin valmistamia nukkeja.

Niitä on tarttunut matkaan kirppareilta ja lelukaupan alesta. Minulla ei ole mitään näitä nukkeja vastaan, vaikka moni Barbie -keräilijä niitä inhoaakin.

Uutena ostettu Costume Party Cloe on minusta tosi kaunis, mahtava tukka ja upea asu.

Sportz X-treme Kick Boxing Cloe

Girlz Really Rock Yasmin

Designed by Jade

Designed by Yasmin

Celebritiez Dance Star Cloella oli yllään ostettaessa tuo balettimekko. Olen pukenut hiukan muuta lisäksi ylle.

Ainoa nivelletty Bratzini The Movie Jade on huutiksesta. Minulla ei ole alkuperäistä asua.

Kirpparilta löydetty nukke on Talking Bratz Cloe. Tähän kuuluu alusta, josta puhe kaiketi kuuluisi. Jalkoja ei voi liikuttaa eikä esim. kenkiä poistaa.

Holiday Santa Cloella oli alunperin jouluasu yllään, mutta olen pukenut sille Girlz Really Rock Yasminin toisen asun.

Kirpparilta ostetulla Jadella on yllään Designed by Jaden toinen asu.

Bratz Kidz Wintertime Cloe

Sitten vielä joukko pikkuruisia Lill' Bratzejä.

Bratzit eivät ole kauhean tuttuja minulle, joten toivottavasti en sekoillut kauheasti noissa nimissä.