Enpä osaa muuten kuvata tämän hetken fiiliksiäni, kuin että harmittaa ihan helvetisti!!! Vuodatus on mennyt nurin ja on samalla hävittänyt joka ikisen ottamani kuvan näiden muutamien vuosien ajalta eivätkä niitä pysty enää palauttamaan!!! Missä on varmuuskopiot kysyn minä........................

Kaikki työ on mennyt hukkaan. Nimenomaan pidin tätä blogia arkistoidakseni nukkejani nimen ja kuvan mukaan. Valitettavasti olen ollut niin idiootti, että olen luottanut Vuodatukseen niin paljon, etten ole kuviini kirjoittanut nukkien nimiä ylös. Kuvat kyllä ovat minulla tallessa, mutta tiedot eivät. No kyllähän kaiken saa uudestaan selville, jos haluaa. Tällä hetkellä ei kyllä kiinnosta pätkääkään eikä myöskään kuvien lataaminen tänne uudestaan.

Mua harmittaa ihan älyttömästi, että kiva blogini on nyt historiaa. Kiitos teille, jotka olette täällä näiden vuosien aikana kommentoineet. Mikäli aloitan uuden blogin jossain muualla (tämä paikka se kuitenkaan ei enää ole, elleivät kuvat jonkun ihmeen kautta tänne ilmesty) niin ilmoittelen. Tuntuu kyllä toivottomalta aloittaa kaikki uudestaan alusta.